Anna Brandeby Harström, Rådgivare för biologisk mångfald i Trollhättan 2022

INSTÄLLT Hur kan vi utveckla den biologiska mångfalden? 15 feb 2024

VI HAR TVINGATS STÄLLA IN ARRANGEMANGET PGA FÖR FÅ ANMÄLDA

Anna Brandeby Harström är rådgivare för biologisk mångfald och anställd av Trollhättans stad. Vi får ta del av Annas kunskap om hur vi kan öka den biologiska mångfalden i våra trädgårdar/kolonilotter/balkonger.

För mera biologisk mångfald

Biologisk mångfald är en förutsättning för ett gott liv på jorden för oss människor. I dagsläget går trenden åt fel håll – mångfalden och artrikedomen minskar. Ambitionerna är höga för att stärka den biologiska mångfalden. Du som privatperson, din bostadsrättsförening, ditt företag och många andra kan vara med och bidra.

Informationsspridning, inspiration och utbildning tror vi är vägen fram för att få fler med sig i det här. Är du med? Välkommen till vår träff för medlemmar och även intresserad allmänhet.

Torsdag 15 februari kl. 18:30

Plats: Trollhättans Missionskyrka

För medlem kostar det 80 kr/gång och för ickemedlem kostar det 120 kr/gång. I priset ingår kaffe med bröd. Varje gång vi träffas inne har vi lotterier. Vi tar tacksamt emot vinster till lotterierna.

Program i samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan

Publicerat