Bussresa till Nordiska Trädgårdar 1-2 april 2023

Välkommen till Nordens största trädgårdsmässa – den perfekta platsen för alla trädgårds-, växt- och odlingsentusiaster! Kom och inspireras, lär dig mer om odling och trädgård. Möt utställare och handla växter, lökar, knölar, fröer och mycket mer. Här har du möjlighet att skaffa allt för din trädgårdssäsong.

Tillsammans med Sjuntorpsbygdens trädgårdsförening och Brålanda Trädgårdsförening erbjöd vi bussresa med Enströms Buss till Nordiska Trädgårdar.

Vi reser lördag 1 april 2023 och efter att vi kommit fram till hotellet så är det ”fri lek”. Söndag 2 april blir vi skjutsade till Mässvägen 1, Älvsjö. Vi kommer hem på söndag kväll. Det fanns 45 platser.

OBS RESAN ÄR FULLTECKNAD

Pris: 1150 kr, inkl. bussresa, hotell med del i dubbelrum, frukost. Enkelrumstillägg 525 kr. Entré till Nordiska Trädgårdar tillkommer. Fribiljett brukar finnas i tidningen Hemträdgården så håll utkik. Vi reserverar oss för prisändringar med tanke på rådande världsläge med ökade kostnader av bränsle med mera.

Läs mer om Nordiska Trädgårdar på deras hemsida www.nordiskatradgardar.se

Plats: Stockholmsmässan i Älvsjö