Anna Brandeby Harström, Rådgivare för biologisk mångfald i Trollhättan 2022

Biologisk mångfald 10 april 2024

Onsdag 10 april kl. 18:00 – 20:00 (ingen anmälan krävs)
Föreläsning med Anna Brandeby Harström, rådgivare för biologisk mångfald i Trollhättans stad. För ett gott liv på jorden är biologisk mångfald en förutsättning. Men tyvärr minskar artrikedomen och den biologiska mångfalden. Det här är en trend som går åt fel håll, men som vi alla kan hjälpa till att göra något åt. Att underlätta livssituationen för våra insekter är en sak man kan göra, men hur då?

Entré: 60 kr för medlem (Trollhättans Trädgårdsförening), 100 kr för icke medlem. pHersonalklubben (Högskolan) bjuder sina medlemmar.
Betalas på plats med swish eller kontanter.
OBS! Du behöver visa upp ditt medlemskort för att gå in som medlem.

På onsdagar är det tacobuffé i Restaurang Västan på högskolan kl. 15-19.
Passa på att äta tillsammans före föreläsningen (79 kr).

Plats: Sal F 123, Högskolan Väst, Trollhättan. Du kan parkera bilen, mot avgift, på Högskolans parkering och vid vårdcentralen. Åker du buss så kliver du av vid Drottningtorget. Se bild nedan var du går in på Högskolan.

Publicerat

av