Bussresa till Nordiska Trädgårdar 1-2 april 2023

PLATSER KVAR: Anmälan nu snarast till ”Bussresa till Nordiska trädgårdar med övernattning” 1-2 april 2023.

Det finns fortfarande platser kvar. Vi behöver bli flera för annars blir inte resan av.
Anmälan till Ammii Asplund 0704-39 36 89 eller via e-post: sekreterare@webbansvarig

Välkommen till Nordens största trädgårdsmässa – den perfekta platsen för alla trädgårds-, växt- och odlingsentusiaster! Kom och inspireras, lär dig mer om odling och trädgård. Möt utställare och handla växter, lökar, knölar, fröer och mycket mer. Här har du möjlighet att skaffa allt för din trädgårdssäsong.

Tillsammans med Sjuntorpsbygdens trädgårdsförening och Brålanda Trädgårdsförening erbjuder vi en bussresa med Enströms Buss till Nordiska Trädgårdar.

Vi reser lördag 1 april och efter att vi kommit fram till hotellet så är det ”fri lek”
Söndag 2 april blir vi skjutsade till Mässvägen 1, Älvsjö. Vi kommer hem på söndag kväll. Mer exakta tider kommer senare.

Det finns 45 platser. Först till kvarn gäller. För att resan ska kunna genomföras krävs det minst 35 anmälda deltagare. Pris: 1150 kr, inkl. bussresa, hotell med del i dubbelrum, frukost. Enkelrumstillägg 525 kr.
Entré till Nordiska Trädgårdar tillkommer. Fribiljett brukar finnas i tidningen Hemträdgården så håll utkik.

Anmäl dig till Ammii Asplund via mejl, sms eller ring. Anmälningar till: Roger Wiklund 0707-22 37 59 eller Ammii Asplund 0704-39 36 89 eller via epost till sekreterare@trollhattanstradgardsforening.se Vid anmälan behöver vi namn, adress, mobilnummer och mejl. Vem du vill dela rum med eller om du vill boka ett enkelrum.

Vi reserverar oss för prisändringar med tanke på rådande världsläge med ökade kostnader av bränsle med mera.

För att resan ska bli av krävs det minst 35 anmälda deltagare. Påstigning sker i Sjuntorp, Brålanda och Trollhättan. Resan skall betalas senast 14 dagar före avresa. Platser och inbetalningsuppgifter meddelas längre fram.

Kanske kanske kan du få komma med på bussresan men för säkerhets skull och för att hotellrum ska kunna reserveras så behöver du kontakta Ammii Asplund så snart som möjligt. Anmälan är bindande.

Läs mer om Nordiska Trädgårdar på deras hemsida www.nordiskatradgardar.se

Plats: Stockholmsmässan i Älvsjö